خدمات پس از فروش هانیانگ

خدمات پس از فروش هانیانگ

خدمات پس از فروش هانیانگ در ایران فقط توسط نمایندگی رسمی و انحصاری (شرکت سیوان کارنو) ارائه می شود. لازم به ذکر است که 2 سال ضمانت و گارانتی محصولات هانیانگ تنها به مواردی تعلق می گیرد که هولوگرام سیوان کارنو را داشته باشند. با توجه به اهمیت موضوع توصیه می شود حتما توضیحات کامل تر را در فایل ویدیویی پایین مشاهده فرمایید.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات هانیانگ

ضمن تشکر از شما کاربر گرامی جهت خرید محصول هانیانگ، شرکت سیوان به عنوان نماینده انحصاری برند هانیانگ به اطلاع می رساند که محصولات هانیانگ دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش به تمامی کاربران می باشد.

لطفا قبل از استفاده از محصول بررسی کنید که محصول خریداری شده دقیقا کالایی باشد که شما سفارش داده اید و قبل از استفاده از آن لطفا دفترچه راهنمای محصول را به دقت مطالعه فرمایید.

جهت سهولت استفاده از محصول توسط کاربران، ترجمه فارسی راهنمای محصول برای تمامی محصولات در سایت شرکت سیوان در دسترس کاربران گرامی قرار داده شده است،
که در صورت نیاز کاربران می توانند قبل از استفاده از محصول، دفترچه راهنمای فارسی محصول خریداری شده را مطالعه فرمایند و این دفترچه راهنما را جهت نیاز و باز بینی مجدد در زمان دلخواه نزد خود نگه دارند.

جهت اطلاع از شرایط گارانتی محصولات لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

نصب و راه اندازی محصولات هانیانگ

  •  از تجهیزات ایمنی از جمله کلید برقی و یا فیوز با ریت مناسب استفاده کنید تا خطر آسیب رسانی به دستگاه وجود نداشته باشد. اگر آسیب ناشی از عدم استفاده درست از تجهیزات ایمنی به محصول وارد شود، محصولات مشمول شرایط گارانتی نخواهند شد. بنابراین نیاز است که از یک کاربرمجاز و متخصص برای نصب و راه اندازی ایمن دستگاه کمک بگیرید.
  •  اگر از منبع تغذیه نامناسب و منبع تغذیه ای که مطابق با مشخصات فنی دستگاه نباشد استفاده شود ، آسیب ناشی از این عدم تامین تغذیه مناسب، مشمول شرایط گارانتی نخواهد بود. بنابراین قبل از تامین دستگاه حتما بررسی کنید تا تغذیه مورد استفاده مطابق با مشخصات منبع تغذیه محصول خریداری شده باشد.
  •  در صورتی که آسیب ناشی از سیم بندی (وایرینگ) نادرست به دستگاه وارد شده باشد، به عنوان مثال ولتاژ به ترمینالهای غیر مجاز اتصال پیدا کند و باعث خراب شدن و یا آسیب رساندن به ترمینال ها و دیوایس های داخلی دستگاه شود، گارانتی شامل این گونه موارد نخواهد شد.
  •  محصولات هانیانگ دارای ساختار محافظ در برابر انفجار نمی باشند. بنابراین در صورتی که استفاده از این محصول در مکان هایی که در آن جا استعمال گازها و مخصوصا گازهای انفجاری وجود دارد باعث آسیب رساندن به دستگاه شود، مشمول شرایط گارانتی از طرف شرکت نخواهد شد.
  •  اگر آسیب ناشی از حمل و نقل نادرست به دستگاه وارد شود و باعث عدم عملکرد صحیح دستگاه شود در اینگونه موارد محصول خریداری شده مشمول شرایط گارانتی نخواهد شد.
  •  لطفا از محصول در محیط های مناسب با شرایط محیطی قید شده در دفترچه راهنما استفاده کنید. از آنجایی که شرایط دمایی و رطوبت روی عملکرد صحیح دستگاه تاثیرگذار است و باعث می شود که عملکرد دستگاه مختل شده و یا دچار سوء عملکرد دستگاه می شود، در صورت عدم رعایت این گونه موارد شرکت تعهدی جهت گارانتی برای محصول خریداری شده ندارد.
  •  اگر در مکان مورد استفاده از محصول لرزش و یا ضربه مستقیم وجود داشته باشد، ممکن است عملکرد دستگاه مختل شود. بنابراین قبل از استفاده از محصول شرایط محیطی را استیبل کنید تا شرایط نامناسب جهت عملکرد صحیح دستگاه باعث آسیب رساندن به آن نشود.
  •  در مکان هایی که احتمال آلودگی ناشی از مایعات، روغن و گرد وغبار، نمک یا آهن وجود دارد (انواع سطوح آلودگی) با دقت بیشتری از محصول استفاده کنید تا سوء عملکرد دستگاه باعث آسیب رساندن به آن نشود.
  •  در صورت ایجاد آلودگی سطحی، تمیز کردن دستگاه با حلال هایی نظیر الکل، بنزین و … باعث آسیب رساندن به دستگاه خواهد شد که در این گونه موارد محصول نمی تواند از مزایای گارانتی بهره مند شود.
  •  حضور در محیط هایی که نور و گرمای زیادی ایجاد می شود و یا مکانهایی که الکتریسیته ساکن یا تداخل القائی وجود دارد، باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. لطفا این موارد را قبل از راه اندازی دستگاه مد نظر داشته باشید.
  •  هنگام ایجاد نویز زیاد از طریق منبع حتما از فیلتر نویز استفاده کنید.
  •  پیچ ترمینال ها دارای یک گشتاور مجاز می باشد که در دفترچه راهنما به آن اشاره شده است. استفاده از گشتاور بیش از حد مجاز می تواند باعث ایجاد مشکل در ترمینال ها شود که در این صورت مشمول گارانتی نخواهد شد.
  •  اتصال ناصحیح ترمینال های خروجی و ورودی می تواند به دستگاه آسیب برساند. بنابراین باید دقت لازم در وایرینگ در نظر گرفته شود تا دستگاه از خدمات گارانتی بهره مند شود.

تعمیرات محصولات هانیانگ

  •  اگر کاربری به هر دلیل اقدام به مونتاژ و یا تعمیر دستگاه کند در این گونه موارد شرکت هیچ گونه گارانتی و یا ضمانتی برای دستگاه در نظر نمی گیرد.
  •  تمامی قطعات و دیوایس ها دارای یک عمر مفید هستند لطفا برای افزایش طول عمر مفید دستگاه و دیوایس های داخلی مشخصات فنی محصول را بررسی کنید.
  •  در اکثر موارد کاربران با مشکل خراب شدن رله مواجه می شوند که تعمیر آن مشمول شرایط گارانتی نخواهد شد. بنابراین لازم است که مشخصات فنی مربوط به رله و ولتاژ و جریان مجاز آن بررسی شود. (نکته : رعایت شرایط ایمنی می تواند طول عمر محصول را افزایش دهد.)
  •  به منظور افزایش طول عمر دستگاه بصورت مداوم آن را بررسی و تعمیر کنید تا از آسیب های ناشی از استفاده نادرست از دستگاه جلوگیری شود. قطعات و دیوایس های داخلی فقط در صورتی که استفاده ناصحیح از آن ها نشده باشد، مشمول شرایط گارانتی می شود.

پشتیبانی فنی محصولات هانیانگ

علاوه بر گارانتی تعویض و تعمیر محصول یکی دیگر از مواردی که در شرکت سیوان برای کاربران در نظر گرفته شده است، مشاوره، سرویس و ساپورت فنی قبل و بعد از خرید می باشد که توسط کارشناسان و تیم فنی شرکت انجام می شود و شامل موارد زیر می باشد:

  •  از آنجایی که انتخاب کد محصول مورد نیاز با کاربرد خاص برای کاربران دشوار است، کارشناسان فنی شرکت سیوان با ارائه مشاوره قبل از خرید به تمامی مشتریان می توانند مناسب ترین محصول را براساس نیاز کاربران برای آنها فراهم کنند.
  •  مشتریان عزیزی هستند که تا به امروز از محصولات برند های دیگراستفاده می کرده اند و برخی از این برند ها در حال حاضر در بازار ایران موجود نیست و همین موضوع باعث شده که مشتریان پس از خرابی دستگاه خود برای جایگزینی آن دچار مشکل شوند. کارشناسان فنی شرکت سیوان به راحتی با مطالعه محصول استفاده شده توسط کاربر و بررسی مشخصات و ویژگی های آن به کاربران کمک می کنند تا بتوانند محصول مطمئن و مناسب را برای جایگزینی انتخاب کنند.
  •  یکی دیگر از مواردی که توسط کارشناسان فنی انجام می شود راهنمایی نصب و راه اندازی به صورت حضوری و غیر حضوری به صورت رایگان می باشد که از خدمات بسیار ارزنده شرکت سیوان است و این اطمینان به کاربر داده می شود که بتواند با خیالی آسوده و راحت محصول را خریداری کند.
  •  در صورت آسیب دیدن محصول، پیگیری های لازم و مداوم جهت بررسی و تعمیر و تحویل به موقع محصول توسط مهندسین و کارشناسان فنی شرکت سیوان صورت می گیرد تا بتواند رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.
  •  در صورت سوءعملکرد دستگاه کارشناسان فنی بررسی خواهند کرد که آیا آسیب وارد شده به محصول مشمول شرایط گارانتی می باشد یا خیر و سپس با توجه به درخواست کاربر اقدام به تعمیر آن خواهند کرد.
  •  پشتیبانی و خدمات فنی محصول شامل تهیه فیلم و عکس از موارد نیاز کاربران جهت نصب و راه اندازی و تنظیمات دستگاه می باشد که بصورت یک آرشیو کامل در شبکه های اجتماعی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *